torsdag 5. november 2009

Godt å få gjort!

Idag har jeg rydda i hagen! Samla sammen alle sandkasse leiker , raka opp løvet, og satt sammen utemøbler. Nå mangler jeg kun en presenning å legge over, så kan snøen komme. Ser man nøye på bildene, har det begynt. Har faktisk snødd siden i går, men det legger seg ikke. Alikevel;koselig med snø i lufta. Det gir litt julefølelse syntes jeg.
Var på juleshopping i går, med ei god venninne, planen var masse julegaver, men endte opp med litt div annet stæsj istedet...:) Men en ting er uansett sikkert, i år skal jeg kose meg med hver eneste julegave, som kjøpes og lages:)





Nå skal jeg pakke baggen og dra å svømme litt, det er så deilig på torsdager, for da er vannet varmt.

Er det forresten mange av dere som har tatt eller latt barna ta svineinfulensa vaksina? Jeg er så skeptisk til den, men veslegull er i risikogruppa, og hadde en samtale med fastlegen vår igår, og han ville definitivt at hun skulle at den, så etter middag i dag, stiller vi oss i kø...så er det vel bare å vente på bivirkningene...

Ha en fortsatt fin dag!

1 kommentar:

  1. Så flink du er :) Vi har ennå ikke fått gjort det, men det blir vel helgens prosjekt :)
    Vi har ikke tatt vaksinen og kommer ikke til å gjøre det heller... Men ingen av oss er i risikogruppen heller da. Jeg er veldig skeptisk til den jeg.

    SvarSlett