søndag 8. november 2009

Dette har jeg produsert i helga!

Så ut til å skulle bli en fin fin dag i dag, med litt familie besøk og diverse, men den gang ei... det har vært søndag, farsdag, dårlig dag, deppe dag, dum dag....
Åltså ikke den beste dagen, men desto mer produktiv tror jeg man må si...

Tok med veslemor en tur på skauen, hvor vi gikk lang tur i gårværet, og plukka med oss litt av det vi fant der, bl.a. denne gamle planken. Satte noen trlysglas som jeg pynta med blonde, og se så fint det blei.




Skiltet eller hva jeg skal kalle det, som står på nederest hylle blei til igår.



Mere fra skogen idag.




Dårlig bilde, men har lagd et par slike hjerter ikveld...


Og sydd...

....et par puter!:)


Kjolen jeg viste stoffene til igår, er også veldig snart ferdig, så alt i alt har det da vært en produktiv helg om ikke annet!:)

Håper dere alle får en fiiin uke!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar