fredag 6. november 2009

Jeg bare elsker.....

.....disse flaskene fra ikea. De ser gamle ut, men er det ikke. Dermed litt mer hygenisk føler jeg. Her er de fylt med saft, ferdig blanda saft og juice. Så mye finere enn fargerike kartonger og kjedelige plastflasker.




Endelig er det helg, igjen. Ingen planer, forutenom masse kos. Har noen små prosjekter jeg tenkte jeg skulle få gjennomført... Disse stoffene blandt annet, tenkte jeg skulle bli en kjole til meg selv.



Her er en lykt under oppussing.


Og her....hmm...tja...si det...hehe.... Det er noen tynne tynne treplater, som har vært uttfor hver og vind, så jeg følte for å ta de inn i varmen. Nå er de tørre, så får vi se om det blir noe ut av dem i løpet av helga!:)


Og helt til slutt i dag, litt fra shoppingturen på onsdag... Det er snart jul, hører jeg rykter om, så disse hører til juleplan 1:)



Denne skal i en gave, kjøpt hos Mols, og dufter helt herlig vanilie.


Og denne...mmm...den var etterlengtet. Er en varmepose, pylt med kirsebær steiner. Bare tar den ett minutt eller to i mikro`n, og legg den der du føler for. Jeg bruker den på ryggen, som jeg sliter aldelses forferdelig med for tiden, og da lindrer det godt med litt varme. Og av alle steder, fant jeg den hos søstrene greene. Digger den butikken, der har de alt mulig rart, og gjerne alt mulig rart men ikke finner andre steder!:)

God helg!! Nyt den!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar