onsdag 18. november 2009

Bursdag x 3 + litt juleforbrdeslser

Ja i dag er den store bursdagsdagen, bror, søster og fetter fyller år. 18,18 og 3 år!! Gratulerer så mye alle sammen!!
Denne har jeg strikket til fettern min, som han fikk i gave i dag.


Forrige uke var slitsom her hos oss, velskemor hadde omgangsyke, og jeg fikk masse bivirkninger av svineinfulensa vaksine, men har da fått pusla med litt for det. Og som vi alle er veldig klar over, nærmer det seg fort den store juilemåneden. Og jeg gleder meg!! Tenker og planlegger fælt rundt det hvilken farger vi skal ha her i jula. I fjord gikk det i rødt og sølv, men i år er jeg så på den hvite bølge at jeg veit ikke hvor mye rødt jeg vil ha inn. Så tipper det blir litt sånn hvitt og sølv, men en klæsj rødt her og der (det er jo tross alt jule fargen!)
Det er så deilig å ha litt småtterier å pusle med på kveldstid, så dette har blitt til i det siste. Noen fyrstikk esker har fått en liten make over....

...disse korsene har jeg laget av ståltråd og litt rester av det jeg måtte finne av blonder, sløyfebånd og stæsj. Inspirert av Livs Lyst! Ta en titt inn til henne, det er en helt fantastisk blogg, som jeg er innom hver gang hun kommer med et nytt innlegg!

...disse hjertene er også laget av ståltråd og offwhite silkebånd. Henger klare til å gis bort i en adventsgave elleer pakkes inn i en julegave!

 Nå skal jeg nyte resten av kvelden med litt håndarbeide, før det er natta. Gleder meg stooort til imårra. Vi er noen venninner som skal ha første "juledag" imårra, med masse kos og julebakst!!

Takk for at du tok deg turen innom!
<3God kveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar