onsdag 25. november 2009

Deilige julestemning!

Det er litt tidlig, men det er deilig å føle litt på julestemningen. Og her jeg sitter å koseleser masse fine blogger som er fulle av juleforbredelser overalt, kan man ikke annet enn få en følelse av nå er den her snart, julen! Jeg gleder meg. Gleder meg til førjulstiden, tenne adventslys, lese julefortelling på sengea for veslemor, å være mamma til treåring på julaften når nissen kommer, og hun sitter i en haug med pakker, og alt det andre vi skal ha med oss i jule tida.  Ifjord røpa hun faktisk nissen så fort han kom inn døra. det var bessa, uten tvil.  2 år og avslørt nissen allerdede, det er litt tidlig:)

Mens jeg leser alle de skjønne bloggene der ute, driver jeg nå å strikker noen julegaver, og planlegger julekalenderen i huet. Har nesten alle pakkene til den, noen som bare skal kjøpes, og noen til må jeg kanskje finne på. Og noen må jeg forbrede. Her skal det nemmelig ikke bare "ting" i kallenderen, men også noen opplevelser! de får dere nok høre mer om seinere:)

Det er egentlig en del småting som gjennstår før det er kalrt for advent og jul her, men det skal jeg kose meg med å ordne imårra og på fredag. I dag er vinduene blitt pussa, gardinene vaska, strøket og hengt opp.

Ha en fortsatt fin kveld, dere som måttte titte innom:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar