fredag 30. oktober 2009

Mine siste kreasjoner:)


God kveld alle som måtte titte innom!:)
Et stemningsbildet fra stua ikveld. Her er det levende lys i alle kriker og kroker, og bekkmørkt utenfor vinduene, nå nermer vintern seg...
Tenkte jeg skulle vise litt av hve jeg har laget i det siste.



En liten "puse-vest" foret med tilda-stoff til vesle frøkna.




En lyse rosa tunika med lomme av "silke-gull":) Og homemade merke. Begynt å sy på det på alt jeg lager nå, hadde egentlig lyst på sånne med mitt eget navn på, men de jeg har funnet på nettet er så dyre atte, så jeg nøyde meg med disse fra panduro i første omgang. Noen som har tips til hvor man kan kjøpe "egenlagde" merker, til en ikke alt for drøy pris??




Til slutt viser jeg denne dressen. Den er sydd av ullfilt, har foret hette og glidelås. Den bruker vi når prinsessa sover ute i vogna i barnehagen, og hu holder seg god og varm, så denne er jeg virkelig fornøyd med!:) Kommer nok til å bli godt brukt uttover vintern. Bruker den også mye på bilturer, hvor store dresser og jakker ofte kommer i veien for selen og sånn, er denne super. Den blir ikke stor , tjukk og klompete i setet, men holder henne alikevel god og varm!;)

Ha en god helg!!!!:)

2 kommentarer:

  1. Hei hei, å takk for kommentar på min blogg!:)

    Skal si du er flink å sy gitt, - kjempefine klær til tulla!! Ulldress ja, det er noe av det beste som fins det, men jeg kan ikke skryte på meg å ha sydd noen selv....;)

    Nå blir det nesten god natt herfra...;)

    SvarSlett
  2. hei hei!
    Hvor flink du er å sy.

    Tror ida fra put in a box, hadde bestilt egne lapper med navnet på... kanskje du må spørre henne

    SvarSlett