søndag 3. mai 2009

oppdatering-nytt/gammelt-gammelt nytt:)

Som sagt er hverdagen her hjemme litt forandret nå. Er ikke lenger hjemmeværende. Tar et kurs akkurat nå, og håper på noe mer utdanning fra høsten av,samt har vi hatt to-tre bursdagsfeiringer her i helga, så det har gått i ett, men prosjektene har så absolutt ikke stått stille av den grunn:). Jeg har bare ikke fått lagt ut bilder før, pga dette batteri styret med kameraet...det burde vel egentlig ikke vært noe syr..meeen ttt...:) Nå er de her ihvertfall:)

Her er før/etterbildet av lykta jeg nevnte forrige gang, jeg ser på etter-bildet at det mangler litt finpuss på kanten, så det får dere bare overse:)
FØR:

ETTER:

Innendørs er også disse putene nye...

Nye gardiner:
Ser det er blitt helt feil lyse her så de ikke kommer noe særlig frem. De er offwithe med hvite bånd. Må prøve å få tatt et brede bilde av dem trur jeg, for dette blei missvisende syntes jeg. Egentlig blei det jo så fint og lyst her inne..


Våren er kommet!!!:):):):):):):)
Har gått til innkjøp av noen uteblomseter og nye potter. Bodet fikk jeg av min mormor. Det skulle kaste, men da nærmest ropte jeg NEEEI!!! Bare MÅTTE ha det. Klaffene på siden er til å slå ned: Det er gammelt og GODT brukt, men såå sjarmernde. Bordaplata trengs å fikses litt på, også vil jeg bytte hjula på det, så det får jeg se å få gjort, men ellers trur jeg bare jeg vil ha det som det er:)
Ny pynt i lykta:)

Dette fatet kom jeg over på loppemarked forrige helg.

Og til slutt vil jeg gjerne dele en heeerlig smoothi med dere. Her laget til vesla som litt barne-tv kos:)
Jordbær og melon-smoothi:
En dæsj fryste jordbær
Ca like mye vannmellon
En dæsj vanilie yoghurt
En halv-en hel banan
Miks det hele sammen, hell i glass og nyyyt. Fantastisk sommerkos.
(En dæsj=ta det på øyemål etter hvor mye du skal lage og smak deg frem:)

1 kommentar:

  1. takk for skjønn kommentar i bloggen min, det varmer skikklig.) så nydelig lykten ble:) vakre bilder du deler med oss.) Herlige puter i skjønne farger:) Ønsker deg en nydelig onsdagskveld:)

    SvarSlett