mandag 25. mai 2009

LAVENDEL

Skulle bare en snartur innom ica maxi for å kjøpe salat til lunsj, men hva møter meg der, rett innenfor døra...joda store fine lavendeler, til hvor mye sa du? måtte se to ganger 49 kr, og det var i "kurv". Makan tenkte jeg, og svingte innom etter skolen og kjøpte med meg to, så nå dufter det deilig her..:)


Disse kurvene kom de egentlig i, men de var noe skeive, så jeg har byttet ut den ene med en fra kid. Og når vi først snakker om kid...nei og nei og nei...nå begynner de å bli tomme for kurv serien her...HÅPER de får igjen, for skulle gjeeeerne hatt et par ting til:)
Blei ingen blogging igår, dagen fyltes med rengjøring og atter rengjøring, og denne deilige middagen.


Men idag blei det blogging, en bitteliten pust i bakken mens jeg henter litt energi fra en deilig fersken-smoothi, før jeg skal igang med å sy en kjole til borsdagspresang imårra:) Ei litta frøken som blir ett år, tenkte å sy en kjole med disse stoffene.


Ha en fortsatt fin kveld folkens!!

1 kommentar:

  1. Det var et godt kjøp- deilig med lavendelduft i huset. Den ferskendrikken så god ut du- tar gjerne en slurk av den du..hihi..
    Ha en fin kveld!!

    SvarSlett