fredag 15. mai 2009

Akk, så mye fint..

...de hadde på MOLS. Var på shopping igår, kunne mildt sagt ha gått amokk i den butikken. Heldigvis for omgivelsene klarte jeg å styre meg selv. Men dette blei med hjem:


Et "gammelt" skilt med herlig morsom tekst:)
&
Denne kurven, med tre rom til å fylle med all slags herligheter:)

Fått tatt noen bilder av gardinene jeg sydde i mørket så de kommer litt bedre frem:





I gangen har det også skjedd både fornyelser og forbedring. Litt fager hører sommeren til, og denne grønn-turkise er såå fin.., syntes den spesielt passer utrolig godt samen m noe gammelt.



Som så mange andre har også jeg vært en tur på kid den siste tiden..har noen flere ting derfra, men det komme litt seinere... Og med meg hjem igår blei også en pose med søt lakris fra søstrene greene...*namnam*:)

1 kommentar: