søndag 26. april 2009

Kreativiteten bobler!!

Ja ikveld bobler rett og slett kreativiteten. Viste ikke hvor jeg skulle begynne. Endte med at jeg fikk ryddet i alle sysakene mine da, det trengtes. Fikk ikke kommet igang å sy da, men fikk regnet ut litt hvor mye stoff jeg trenger til et lappeteppe jeg har satt sammen i tankene. Også har jeg lagd ferdig en...veit nå ikke hva jeg skal kalle den..en slags lykt, som blei utrolig stilig:) Bilder skal jeg prøve å få lagt ut imårra. skulle legge inn helgas bilder ista, men akk der var det slutt på batteriet, så må litt lading til. Og sist men ikke minst jobber hjerne på høygir for å bestemme seg for sommerens farge. Står melleom gult, rosa, lyseblått og helst prikker, en god blanding kanskje..nei den der får jeg sove på..

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar