fredag 10. april 2009

GLEDER MEG!!!!!

Drømmer for tiden om en stor solfylt veranda, men det har jeg ikke. det jeg derimot har er en liten hage. Ganske solfylt er den og. Så imårra går jeg til innkjøp av hagemøbler. Gleder meg. Håper det snart dukker opp et loppemarked i nærheten og, tenker meg noen gamle kasser og krokker til å plante litt uteblomster i. Alt blir liksom litt koseligere så fort man bare har et bord og noen stoler, lettere å sitte ute å grille, spise og det ene med det andre. Og da når jeg fått ordna med litt blomster her og der, så blir det nok ikke så langt unna like bra som en stor solfylt veranda:) Man tager hva man haver <3>
Dagen idag har gått med til bare kos egentlig. Gått en lang frisk tur på formidagen og vesla fikk seg en to-timers lur i vogna. Det gjorde godt, så ettermiddagen gikk med til litt forming. Tegnet og leika med moddelleira. Og plutselig fikk vi litt besøk og a gitt, det var koselig.



Fatet jeg nevte på igår har jeg akkurat fått ferdig, sånn blei det: Passe fornøyd, syntes bare at hvitfargen blei litt for hvit, meeen men.









Påske egg, og påskegaver ligger klare til imårra. Påske egget har prinsessa sjøl laga i barnehagen.


Håper alle har en fin kveld!!:)



1 kommentar:

  1. Så koselig at man kan gå ut og kose seg i sola om dagen. Lykke til med innkjøp av hagemøbler. Det blir sikkert kjempe fint og så digg å kunne sette seg ut da!

    Ha en fin dag videre!
    Hilsen Ljo

    SvarSlett