fredag 5. februar 2010

Ommøblering, og nye stoler i stua!:)

Det har blitt et par turer på ikea den siste tiden, som har resultert i ommøblering i stua, første tur blei det med en "ikea-stol" hjem, og tv`n byttet plass, men en annen stol vi hadde fra før av. Med dette lille knepet, fikk vi plutselig en mye mer koselig sittekrok, steden for bare soffa og tv.


Sånn så det ut først, så fikk vi oss en "ikea-stol"+ Emilie sin mini "ikea.stol", da så det sånn ut:

Her er også tv`n flyttet vekk. 
Etter nok en tur på ikea blei en stol til med hjem, fordi, utrolig nokk i den lille stua vår, var det jo plass til en til.



Så nå har jeg ny favorittplass i stua, endelig fikk jeg meg en leselampe der og, så her i kroken koser jeg meg med strikking og lett tilgjengelig lesestoff i den gamle kassa på høykant mellom stolene. Her oppbevarer jeg gamle interiørblader og stoff og stil katalogene. Og apropo det, har jeg selvsagt vært å hentet de nye katalogene som var ute igår:)


Deilig og inspirerende titting der ja:) Har allerede bladd fra perm til perm flere ganger, og flere blir det!

Hva syntes dere om stua?

Ha en strålende kveld og helg alle som titter innom!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar