lørdag 16. januar 2010

En dag til med taco!


Jeg tror jeg har statt taco- rekord. Imorgen har jeg spist taco fire ganger på en uke. My gad.... Begynte uka med taco, når søstern var på besøk, blei taco på jentekvelden på torsdag, i dag blei vi bedt til mormor på taco, og i morgen skal vi i bursdag og hva skal vi få..joda taco:)!! Hehe...skulle jo ikke vært mulig, heldigvis er det jo veldig godt, men NÅ blir det ikke taco på en stund altså!

Endelig...litt farge inn i heimen igjen. Måtte ut å kjøpe litt blomster og lys i dag, for nå var jeg lei julestjernene fra jul:)




Og her er noen bilder fra stua nå ikveld. Kurven på bordet er ny. Den fikk jeg i julegave! Likte den kjempe godt, og har fylt den med litt "snadder". Syntes den gjør seg godt her på stue bordet:) Så tusen takk Elisabeth<3

For ca en uke siden begynte jeg vinterens nye strikke prosjuekt, en hvit ull kjole til velsemor. Er helt hekta, og strikker hvert ledige minutt, og har kommet ganske så langt, skal vise seinere! Blir igrunn spenndene med resultatet, for som vanlig finnes det ingen oppskrift foruten den i hodet mitt, som titt og ofte forandrer seg!:)
Ikveld skal jeg la strikketøyet ligge , og sy en kjole eller to, av ull-stoff fra stoff og stil. Dilla på ull! Det er så deilig å kle opp ungene i det nå om vintern, de holder seg gode og varme, og blir ikke svette om det blir litt for varmt. Kjempe deilig!

Til slutt i dag vil jeg nok en gang få gratulere Jorid, med bloggern noe på hjertet, med den vesle tulla, som endelig erm kommet til verden! :)

Ellers håper jeg dere alle har en flott og kreativ lørdagskveld!<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar