tirsdag 23. juni 2009

Jeg trenger en lasso?

Har ikke hatt så god tid til å blogge den siste uka, men jeg har laget meg flere innlegg oppi hodet, bare ikke fårr de inn her... Noe jeg har tid til å gjøre noe med nettopp nå....ligger nemmelig låst til senga med "ødelagt" rygg...*ikke godt - ikke godt* Men det har seg nå sånn at kameraet, det gigger i stua... Så jeg tenker at med en lasso ville livet vært enklere akkurat nå....


Skal se hva jeg får til, om jeg kommer meg opp på et vis, uten å havne langflat på gulvet. Og kommer jeg meg ikke opp, kan jeg jo kose meg med masse blogglesning.... Hva skulle man gjort uten alle de nydelige bloggene deres?:)

1 kommentar:

  1. Ønsker deg riktig god bedring.. Det høres ikke bra ut.. Blogger finnes i massevis, så da har du iallefall noe som får tiden til å gå...
    ha en finfin bloggekveld...

    SvarSlett