onsdag 3. juni 2009

Hva ventet meg?

Da var dagens skole, prøve, møte på helsesatsjonen og fysioterapi timen til vesla overstått, men hva venter meg når jeg komme hjem? For å si det mildt trenger det en reingjøring til, hadde jeg veldig lyst til det? nei... Så jeg følte for å unne prinsessa en lur og meg selv et glass pepsimax og litt blogglesnig først. Og hva får man ut av det bortifra god lesning, joda, MOTIVASJON!!:) Har handlet litt på et par nettbutikker den soste tiden, mest fra Camillas romantiske hjem, og gosj og gosj så myyye fint. Og deribalndt har jeg fått meg durance husvask, og det dufter jo sååå herlig, så nå er det jo en fryyyd og vaske, for ikke å glemme så deilig det er å sette seg ned om kvelden når det virkelig er shinet opp litt og det lukter deilig i alle kriker og kroker, så nå er det bare å ta vaskebøtta fatt, og det med et smil!!:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar