lørdag 13. juni 2009

HURRA for meg!!:)


Ja, for i dag har jeg faktisk bursdag..Og jeg har fått dise blomstene i den enleding:) (på det ene bildet kan dere skimte mine fine hvite vegger i bakgrunnen, men se forall del vekk fra rotet..hehe) Føles ikke helt som noe bursdag i dag oppi alt oppussingsrotet her, men men..:) Snart er jeg ferdig, et soste strøk på listene ikveld, så er d bra.. da gjennstår det bare å få alt tilbake på plass, men d er jo enda gøyere enn selve oppussingen. Pynte og dandere i kriker å kroker, da er jeg i mitt rette ellement:) Skal legge ut litt bilder om hvordan alt er blitt når jeg er heeelt ferdig, for akkurat nå er det igrunn bare hvite vegger og en hel masse rot overalt.


Igår kveld farte jeg og prinsessa en tur på ikae, og om jeg ikke tar helt feil, trur jeg det var en annen liten interiør blogger der og...;)

Som dere ser; nå skal det gå i hvitt...:) Me LoVe!!:)

1 kommentar:

  1. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Gratulerer så mye med dagen!!!!!!!
    Klem, M

    SvarSlett