fredag 13. mars 2009

TTT

Ting tar tid, denne gangen sykdom, men nå er jeg tilbake, og klar for litt ny blogging...har ikke fått lagd noe nytt, men skal likevel klare å legge ut noen bilder, som f.eks. av det tidligere nevnte kjøkkenet:) Nå sier jeg meg ferdig!


3 POSER TIL DIV SYSAKER

KURV TIL KNEKKEBRØD OG KJEKS

KNIVHOLDER

-------------------------------------------------------------------------------------------------
Henger jo litt etter her nå, men må bare legge ut bilder av vår fastelavensøndag som vi akkurat rakk få med oss før vi dro fra denne vanlige verden og inn i sjukhusverdenen. Vesla hjalp mamma og bake boller...noe som gav et eksta bra resultat.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ny hylle på min grelle grelle kjøkken-bakgrunn. Telysglasset har også fått litt blomsterpynt på seg, men d hadde jeg vist ikke bilde av.

Ha en fin helg!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar