mandag 30. mars 2009

Såååå fornøyd:)

På fredag var jeg een snartur på stoff og stil, for har gått med ideer til forbedring på kjøkkenet, selv om jeg nettopp er ferdig med forrige prosjekt der, setter v igang igjen:)
Disse stoffene blei med meg hjem denne gangen.
Så nå har det skjedd utskiftninger på kjøkkenet IGJEN!! Og var jeg førnyd forige gang, er jeg super fornøyd nå. Blei så mye mer fargerikt og sommerlig, og nå vil vi ha vår og sommer!! Sydde "brødkurv" og små "hatter" til alle krokkene mine, de skal også få seg en merkelapp med snor, må bare få laga dem:) Også tok jeg frem det turkise serviset mitt jeg er så glad i, en skam og hjemme det bort i skapet. Brukte noen av koppene til dekerasjon, og to hang jeg opp sammen med denne spmmerlige mugga og sølvfatet mitt. det har jeg vist frem før, og er et kupp fra fretex. Igår var vi på harrytur, og kom selvfølgelig hjem med noe nytt til interiøret også:)Falt pladask for disse to nydelige telysglassene i kurv, samt blomsterpotta som henger på stanga sammen med det andre stæsjet. Skal få meg en liten blomst oppi der, har bare ikke kommet så langt ennå. Alt fant jeg på den lekre sia butikken.
Helst til slutt et lite tips! For en td tilbake leste jeg hos flere av dere at et sølv spray fra mekonomen var populær, men har selv erfart at den ikke var så lett å få tak i, men nå har de en lik spray lakk på biltema. Og jeg prøvde den i kveld, og jeg sier bare...wiii:)

Før og etter bilde av "sølv-prosjektet" kommer snart!

1 kommentar:

  1. Hei på deg! Sto akkurat og titta på de kurv-lyktene selv i dag, på Nordby. Kjempefine! Så fine stoffer du har fått tak i, òg!

    Påskehilsen fra Nina

    SvarSlett