mandag 23. mars 2009

Mandagsreint

Hva er vel bedre enn å begynne uka med en herlig solfylt dag, litt rydding og vasking som fører til litt omgjøring av dill og dall?:)
For litt siden fikk jeg meg en stor lykt, som jeg hadde hatt lyst på lenge, men har aldri blitt helt fornøyd med plaseringen av den. Idag klarte jeg det. Mulig litt utradisjonelt, men hva så, syntes jeg hadde en glimrende ide der i gjerningsøyeblikket:)
Først fant jeg et serveringsbrett på kjøkkenet jeg alltid syntes jeg får brukt alt for lite, så fant jeg en stoff-rest, noen telys holdere, og slang med en grønn plante, danterte det hele omhyggelig på serveringsbrettet sammen m min store lykt, og det er nå jeg gjerne skulle hatt plass til et bord å sette det på, ser for meg akkurat åssen bord jeg skulle hatt, men verken har heller har plass til, derfor satte jeg det hele på skohylla...det blei urtolig fint, og passet inn i helheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar