lørdag 22. august 2009

50+50

Idag skal jeg i 50+50 årslag. Det kan bli gøy!:) Tante og hennes venninne feirer sammen, så her blir det stooort selskap. Tante har fått gave før. Lagde en kurv med diverse godsaker oppi.




Idag får de disse orkideene.

Tidlig ute, har fiksa håret nå mens prinsessa sover skjønnhetsluren sin.

Uansett hvor tidlig jeg starter med ting, ender det alltid opp med litt stress til slutt. Men i dag (igjen) håper jeg å slippe det. Nå er jo blomstrende klare, og håret fiksa, så skal jeg pakke en liten kveldsbag til vesla, kjolen er stryki, men kortene gjenstår... Fant ut at limstiften, den var tom den, så vi får rase en tur på butikken etterpå, for hjemmelaga kort det må man jo ha!:)



Lilla..det er min farge for tida... Istua er det bare litt, men på badet litt mer:) Kid hadde lilla håndklær til halvpris:)









Det var min lørdag, håper dere andre har det like fint!
Fortsatt gooood helg!!

1 kommentar:

  1. Hi
    I passed by your blog just to say that is very funny and and keep going with your great blog. My blog is still young and needs to be disclosed and for that I must exert myself enough.
    Congratulations on your good work.
    Don´t forget to visit my blog...
    good luck my friend :)

    SvarSlett